FrozenDanmark i samarbejde med Coop

Danskerne har taget den fedtfattige dessert Frozen Yogurt til sig, og det har givet virksomheden FrozenDanmark.dk succes med levering af nøglefærdige og skræddersyede løsninger til butikker og frozen yogurt-stande, både til iværksættere og store butikskæder.

Frozendk-logo-e1420740315404Interessen for Frozen Yogurt er eksploderet de senere år, og den populære dessert er nu på vej til SuperBrugsen, hvor det fedtfattige produkt harmonerer perfekt med Coop’s fokus på at fremme en sundere livsstil.

”FrozenDanmark og SuperBrugsen indgår samarbejde om salg af Frozen Yogurt fra tre butikker på Sjælland. I første omgang er det kunderne på Nørrebro, der får glæde af de fedtfattige desserter fra slutningen af marts. Frozen Yogurt er et spændende, trendy og fedtfattigt produkt, der passer godt ind i vores madmanifest,” udtaler Mikkel Karlsson, der er salgsdirektør i SuperBrugsen.

Samarbejdet med Coop er den seneste opgave for leverandøren af totalløsninger til Frozen Yogurt-stande og -butikker.
”Vi er ikke i tvivl om, at samarbejdet med Coop vil blive en megasucces. Med vores løsning er de tre Coop-butikker klar til at tilbyde deres kunder Frozen Yogurt, når højsæsonen starter lige om lidt. Vi glæder os over, at vi fik opgaven,” udtaler Anders From, indehaver af FrozenDanmark.dk, der har leveret de tre Frozen Yogurt-stande til Coop.

FrozenDanmark.dk har specialiseret sig i driftsklare løsninger, der er tilpasset og designet til den enkelte butik eller kæde.
”Vi leverer frozen yogurt-maskiner, toppingbuffet, borde og diske. Det hele er klædt i flotte displays efter kundens designønsker. Vi installerer og tilslutter alt, så vores kunder har en køreklar frozen yogurt-stand, når vi er færdige,” fortæller Anders From, der mener at et enkelt og overskueligt koncept er en af grundene til virksomhedens succes, både når det gælder de store, etablerede kæder og den lille iværksætter.

”Vi ønsker ikke at drive franchise, hvor vi bestemmer alt fra farver til indretning. Vores kunder bestemmer selv, og så tilpasser vi løsningen til den enkeltes ønsker og behov. Vi har fundet en god niche, hvor det er svært for vores konkurrenter at matche vores kvalitet, service eller konkurrencedygtige priser. Det mærker vi en god respons på fra vores kunder,” understreger Anders From.
Det bekræftes af Lars Hansen, der er indehaver af butikkerne My Frozen Mix:
”Da vi i My Frozen Mix skulle vælge leverandør til vores 8 nye frozen yogurt-butikker, var valget helt klart FrozenDanmark. Vi har fået kompetent service – alle spørgsmål blev besvaret yderst tilfredsstillende – og ikke mindst fik vi gode priser.”

Der blomstrer flere butikker op med Frozen Yogurt i hele landet, og det har skabt en stor efterspørgsel efter de egenproducerede maskiner fra FrozenDanmark.dk.
”Vores vandkølede maskiner, som kølefirmaet Celcius Nordic v/Allan Horsdal har stor andel i, har et meget lavere vandforbrug end lignende maskiner på markedet og er desuden meget driftsikre, hvilket betyder alt i en travl højsæson,” siger Anders From, der også understreger, at målet for FrozenDanmark.dk er langvarige relationer.

”Vi har en hyppig dialog med vores kunder, blandt andet gennem den efterfølgende levering af ingredienser samt service på maskinerne. Den dialog omfatter også til sparring for ny udvikling, for teknologien flytter sig jo hele tiden, og det gør vores kunders behov også,” slutter Anders From fra FrozenDanmark.dk.